2010. december 11., szombat

Esik a hó, a konyhába lenni ilyenkor nagyon jó:D!

Ma délelőtt tyúkot vágtunk, még jó, hogy nem eset a hó. Sőt a nap is sütött. Miközben pucoltam a tyúkot a főzésen gondolkoztam. Volt egy kis vaddisznó pörkölt( páromnak), és egy kis rakott karfiol(Karfiol apró rózsáira szedve, házi kefir, fűszerekkel, házi vegetával), a tetején mozzarella sajttal. Mit lehetne valami gyorsat készíteni ezekhez, max. 30-40 percem volt az elkészítésére. Kitaláltam legyen piros galuska (paradicsom lével ), ezt a kis beteg kis fiam is eheti. Olyan gyorsan sikerült elkészítenem, hogy közben még 2 féle kenyérre kenhető kenőkét találtam ki.
1., Paradicsomos hal- brynza "kenőke"

10dkg brynza, 1 doboz paradicsomos hal, bors, zöld fűszer, torma,
Ezt villával összekeverem és hűtőbe teszem.


2., Petrezselymes-brynzás hal krém

10 dkg brynza, 1 doboz darabos tonhal konzerv, bors, mustár, zöld fűszer.

Ugyan úgy készül, mint az előbbi.
Isteni finom lett senki nem tudta melyiket válassza. Én szerintem holnapra még jobb lesz:D!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése