2011. január 6., csütörtök

Mindenkinek B.U.É.K.:D!

Ma olyan ételt főztem, hogy a Párom aki a húst nagyon szereti oda volt érte. Ehhez hasonlót csináltam karácsonyra csak hallal. Az ötletet Dulminától (Ő Nekem a Mentorom vagy mondhatnám úgy is a Gasztro Gurum. Egy szóval a példa képem), de halon kívül nem voltak azok a hozzávalók amit Ő írt a receptben.
Hát neki fogtam csak úgy ahogy Tőle "láttam".
Mindent csak ízlés szerint!

Szálka mentes halat használtam amit, ízlés szerint fűszereztem.Ezt félre tettem pácolodni amíg a lila káposztát megcsináltam.A lila káposztát vékonyra(finomra) szeleteltem és kicsit meg sóztam.A vöröshagymát is vékony karikára vágtam.Kevés olajon megpároltam és rátettem a lila káposztát. Amíg puhult a káposzta lereszeltem 2 narancs héját és a narancsot karikára vágtam.Úgy hogy a gerezdek láthatóak legyenek( egy szóval keresztbe:D). A hagymás káposztát fűszereztem fekete borssal,köménymaggal,majoránnával,csipet sóval, cukorral és a narancs héjával.Mikor már majd nem készen volt, kicsit al dente:D, bele raktam egy tepsibe. Erre a káposzta "ágyra" fektettem a hal darabokat és mindegyikre egy vagy két karika narancsot tettem. Lefóliáztam és készre pároltam. Mi után levettem a fóliát mozzarella sajtot tettem a tetejére és megsütöttem.
A mai ebéd úgy módosult, hogy a káposztát ugyan úgy csináltam mint fent, csak a narancsot kockára vágtam és bele tettem. Egy csomag tofut szintén bepácoltam kevés olajon megsütöttem és kockára vágva a káposztához kevertem. Héjába főtt krumplit durvára reszeltem és szépen a tányéron elrendeztem. Ennek a tetejére tettem a tofus-narancsos-lila káposztát. Én még egy kis (bármilyen) sajtot tudtam volna rajta elképzelni. De így is nagyon finom volt.

Jó étvágyat! Üdv.:Micu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése