2011. július 3., vasárnap

Fő a kreativítás :D!

Nálam a főzés igen izgalmas :D. Párom már mondta, hogy kérlek tervezd meg, írd össze mit főzöl a héten, de ez Nekem nem megy. Mert mondjuk eltervezem, hogy paradicsomos káposzta legyen, megvesszük az alapanyagokat és mire kész lesz, teljesen más kerül az asztalra :D. Szeretem felfedezni az ízeket, régi ételeket új "köntösben" tálalni. Így történt, mint ahogy a példában írtam paradicsomos káposztának indult az étel és lett belőle lucskos-paradicsomos káposzta. Fő a kreativítás :D!!!
Az étel valahogy igy készült:

Volt itthon füstölt borda vég (makrobiotikus mentorom, remélem most nem olvassa a blogomat :D) felraktam vízbe főni. Addig a káposztát laskára vágtam, mikor forrt a víz beletettem a káposztát, fűszereztem (bors,köménymag, csipet só, majoranna,stb.). Mikor puha volt, sűritett paradicsommal sűritettem be. Se rántás, se lisztes habarás. Finom volt föleg, hogy egy kevés cukrot is tettem bele max.: 1kk. Mert azt már megtanultam, hogy a sós ételbe kevés édeset (lehet méz is, nem muszály cukornak lenni), az édesbe, egy kevés sósat kell tenni.
Ezt az ételt hús imádoknak oldalassal, vegáknak füstölt tofuval tudnám elképzelni. De, hogy öszinte legyek, Én csak úgy minden nélkül, valamilyen gabonával is megettem volna. Nálunk még a hagyományos étkezés az uralkodó, de már barátkozunk a makrobiotikával. Én már szeretnék teljesen átállni, de mivel nagy család vagyunk, igy nehéz kivitelezni. De minden megoldható :D! Fő a kreativítás :D!!!! Üdv. és Jó étvágyat! Micu
Legközelebb elmesélem, hogy a "semmiből", hogy tudunk "valamit" késziteni a kreativítás jegyében :D!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése